قوانین و مقررات بیمارستان الغدیر
- این مرکز مجهز به دوربین مدار بسته می باشد .
- عکاسی و فیلم برداری در این مرکز ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
- استعمال دخانیات در این مرکز ممنوع می باشد.
- لطفا قبل از بستری شدن ، اشیاء زینتی و قیمتی را تحویل همراهان خود بدهید.
- لطفا از آوردن وسایل اضافی( زیرانداز، موادغذایی فاسد شدنی و...) خودداری کنید.
- لطفا از نشستن روی تخت های بیماران و تجمع در سایر اتاق های بیماران، جدا خودداری نمایید.
- حفظ بیت المال و اموال بیمارستان و نحوه ی صحیح استفاده از آنها از وظایف شهروندی می باشد آسیب رساندن به بیت المال توسط همراهان و یا بیمار پیگرد قانونی دارد .
- نمازخانه بیمارستان در طبقه همکف(قسمت اداری) قرار دارد . همچنین در بخش ها جهت ادای فرایض دینی بیماران ، سجاده، جانماز ، خاک تیمم و قبله نما موجود است.
- لطفا در زمان بستری در این مرکز حتما لباس بیماران را پوشیده و دستبند شناسایی را به همراه داشته باشید و بدون هماهنگی با پرستاران از بخش خارج نشوید.
- رژیم غذایی بیماران، متناسب با حال عمومی بیمار و دستورات پزشک معالج می باشد، لذا درصورت تمایل بیمار برای صرف غذایی بجز غذای بیمارستان ، ابتدا از پرستار یا پزشک معالج سوال بفرمایید.
- در این مرکز ویزیت ها در ساعات متعدد وچندین مرتبه در روز انجام می شود، بنابراین صبور باشید و نگران تعیین تکلیف نباشید،کلیه اقدامات لازم در اسرع وقت انجام می شود.
- انجام اقدامات پاراکلینیکی مثل سی تی اسکن ، MRI ، سونوگرافی ، عکس های رادیولوژی و... ساعت مشخصی ندارد، لطفا صبور باشید واگر از شما خواسته شده ناشتا باشید ، لطفا رعایت کنید.
- بیماران وهمراهان محترم می بایست بارکد وکد رهگیری اقدامات پاراکلینیکی خود را از واحد های پاراکلینیکی تحویل بگیرند.
- هر بیمار یک پرستار مسئول در هر شیفت دارد، شما میتوانید سوالات و مشکلات خود را با ایشان در میان بگذارید.
- سطل زباله مخصوص بیماران دارای کیسه ی زباله مشکی است ، از ریختن زباله داخل سطل زباله با کیسه ی زرد خودداری فرمایید.
- همراهان محترم؛ لطفا در زمان ویزیت جهت تسریع ویزیت ، پیشگیری از سروصدا وایجاد تمرکز برای پزشک معالج ،در راهرو منتظر باشید.
- در صورت صلاحدید پرستار به حضور همراه ، حضور یک همراه بر بالین بیمار کافیست.
- ساعات ملاقات همه روزه از ساعت 16-15 می باشد ، لطفا تقاضای ملاقات در سایر ساعات شبانه روز را نفرمایید .
- در خصوص بیمه و هزینه های درمانی از پذیرش سوال نمایید و مشکلات مربوط به بیمه را قبل از ترخیص رفع نمایید.
- در هنگام ترخیص از بخش ، نسخه دارویی/کد رهگیری، برگه خلاصه پرونده و برگه ترخیص خود را تحویل بگیرید.
دفتر بهبود کیفیت و روابط عمومی بیمارستان الغدیر ابهر